Veel gestelde vragen

Om u nog beter van dienst te zijn hebben we hier de meest gestelde vragen verzameld. Uiteraard kunt u ons altijd mailen of bellen als u specifiekere vragen heeft omtrent het maken of leveren van één van onze producten.

Borduren jullie alleen maar op eigen geleverde producten?

Nee zeker niet, Wij borduren op alle textiel ook door u aangeleverd. Klanten hebben vaak al iets aangeschaft of hebben iets op het oog en willen daar hun naam, bedrijfsnaam of logo op verwerkt hebben.  80% van wat wij borduren is door de klant aangeleverd. We hebben een overzicht van geleverd werk onder de referenties staan.

Hoe snel leveren jullie?

Als wij het gewenste product op voorraad hebben of het door u tijdig wordt aangeleverd, dan kunnen we vrij snel leveren. Als een bestelling spoed heeft kunnen we hier passende afspraken over maken.

 

Wat is jullie werkgebied?

Wij werken voor heel Nederland, echter zien we dat bezoekende klanten vaak uit de provincies Groningen, Friesland en Drenthe bij ons langskomen. Opsturen van artikelen die moeten worden geborduurd is echter geen enkel probleem.

Hoe weet ik of jullie een artikel op voorraad hebben?

In onze webshop staat erbij vermeld of iets op voorraad is of niet. Heeft u een product welke niet in onze webshop staat dan kunnen we u vrij snel laten weten wat de verwachte levertijd is.

Hoe moet ik mijn logo aanleveren?

Het liefst in een goede duidelijke .jpg,  .pdf of .png formaat. Wij dienen het logo om te zetten naar een voor de borduurmachine leesbaar bestand. Hiervoor dient een logo duidelijk te zijn want uiteindelijk wordt dit overgenomen op uw product.

Moet ik telkens een logo meeleveren bij mijn bestelling?

Nee dit is niet nodig. Als we eenmaal uw logo geschikt hebben gemaakt voor de borduurmachine dan houden we deze in ons bestand en als er niets is gewijzigd aan uw logo kunnen we deze blijvend gebruiken voor alle bestellingen.

Kan ik mijn opgemaakt logo ook krijgen om naar een ander bedrijf te gaan?

Nee dit is niet mogelijk. We maken uw logo geschikt voor onze machines en deze is niet uitwisselbaar met andere machines of apparaten.

Kan ik een artikel ook ruilen?

Ruilen is mogelijk indien er geen borduursel op het artikel is aangebracht.

 

Hebben jullie ook aangepaste prijzen voor grote aantallen?

Ja onze kosten veranderen naarmate u meer van hetzelfde product besteld. De korting hiervoor kunnen we vooraf niet vermelden op onze website omdat, dit afhankelijk is van product, prijs en hoeveelheid en het te borduren werk.